قوالب بلوجر معربة

الأربعاء، 8 يوليو 2015

تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3 رمضان 2015 وكلمات مدونة بالاسفل

تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3 رمضان 2015 

تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3 رمضان 2015 الجديدة المعروضة حاليا علي شبكة قنوات النهار والحياة وسي بي سي وام بس سي اسلوب اعلاني جديد لشركة فودادفون المقدمة لخدمات الانترت والاتصالات المحمولة في مصر تقدم في مرضان 2015 بالتعاون مع عدة فنانين دلال عبد العزيز وايمي سمير غانم ومجدي عبد الغني وغيرهم اليكم بالاسفل رابط تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3 رمضان 2015 


شركة فودادفون قدمت المواسم اعلانات ولكن هذا الموسم اغنية قوتك في عيلتك حققتك نجاحا كبيرا منقطيع النظير لذل من خلالنا اليوم يمكنك تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3 رمضان 2015 مع كتابة كلمات الاغنية بالاسفل

كلمات اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك رمضان 2015
راح فين زمن الشقاوة
لا يا حسين دايمًا على بالي
يا درش عاش من سمع صوتك
انا قولت نسيتنا يا غالي
يا ايمي انا جاية اخبار الفطار بقى ايه
جاهز وتمام انا عملت اللي قولت عليه
للكل اصحابي وحبايبي
صوتك بس اللي ناقصني
يا حبيبي كأني مستنيك حسيت انك هتطلبني
انا مين وكمان نسيتي صوتي ورقمي ضاع
مقدرش يا روحي اومال مين يجيبلي صداع
اهلا يا بروكة ليك وحشة
فاكر ولا نقول تاني
ما كفاية حرام عليك يعني
ياعم ارحمني وانساني
نتسحر فين انا وجوزك خلاص واقعين
طب هات اخوك وتعالى نبقى نشوف هنسهر فين

رابط تحميل اغنية اعلان فودافون قوتك فى عيلتك mp3

http://depositfiles.com/files/55556q2tuem


http://www.gulfup.com/?LOot552


من فضلك اضغظ لايك لمشاهدة لينك التحميل

0 التعليقات:

إرسال تعليق

افلام اون لاين

اختارنا لكم

 
© 2014 جميع حقوق النشر محفوظة لدى المعرفة Blog | تصميم قوالب بلوجر